BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, augusti 13

Kommentera mera...


Jo en sak till, vill jätte gärna veta vilka det är som läser min blogg.
Har du ingen egen blogg skriv ditt namn eller va anonym, gör hur du vill.

Det är juh ganska många som läser min blogg tycker jag, men andra bloggar jag läser själv har flera läsare.


Men jag undrar hur just jag kan ha ett sånt intressant liv att så många följer den.
Eller många är det väl inte heller direkt, men det vore jätte kul att se vilka som läser :D

Jag vet själv att jag inte e så bra på kommentera, men kommenterar ni så kommenterar jag självklart eran blogg!

Och nu har kylan börjat komma igen, sol ibland och kallt som vanligt som det har varit rätt mkt av i sommar.... Då blir de att ta på vinter jackan igen, lr kanske köpa en ny? :P
Hösten är här nu tycker jag, För sommar har det inte varit på hela året, våren hoppade direkt till höst. Hoppade över sommaren i år. Får hoppas på finare väder nästa år! Haha!

Japp nu ska jag försöka stå upp, för högra benet vill inte vara med sen igår då jag fick världens sendrag. Ajj...

2 kommentarer:

kajsa sa...

Jag läser :DD

Sofiaa sa...

KOMMENTAAAR :D
Jag läser också såklart :D

Jag, idag luktade det verkligen höst! Ska faktiskt bli skönt med lite kyla. Ska vi kolla på jackor sen i höst? Jag är beroende av kappor, köper en varje höst :D Puss