BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, augusti 13

Ledig ida..



Lediga dagen på hela veckan förutom på sönda, för då e jag också ledig. Då ska jag ha sovmorgon!! Wohooo.... Äntligen!!!

8 Gick jag upp ida, trött som fan som vanligt för jag inte kan lägga mig i tid... :S
Var som en zombi när jag gjorde allting man skulle göra...

09.15 Var man o lämnade blod, shit nu kom ja på att ja glömt ta en järntablett som ja fick...
Ska äta en tablett 3 ggr dagligen... tills dom tar slut...

Jag har AB RhD + som inte så många har ca. 5 % i Sverige. Varför jag började var för min morbrors fru har AB RhD - Som är den ovanligaste av dom alla tipsade mig och tyckte jag skulle gå och bli blodgivare...
Jag kan ge blod till alla, men jag kan bara få av dom som har AB+ ...
Så finns det lite info om hur det funkar på hemsidan om ni vill gå in där och läsa...
http://www.geblod.nu/main.aspx?PageId=1

Välj och Rädda Liv! Det gjorde jag. Så då känns det som man gör en god handling =)

Valde ett svartparaply som gåva som de står blodgivare på. De behövdes ett paraply i bilen, jag har inget, så de va bra de då, men hoppas att jag inte behöver ha användning av det!

Så köpte man en klockradio åt pappa, tavlorna åt mamma som va 70 x 70 stora tre stycken som jag bärde runt på längs hela moragatan, pinsamt. Alla flyttade sej och kollade. Fick plats iaf *hahaa*

Nya torkarblad köpte jag också, ena e skitkass... Så de va väl en bra investering idag med.
Fan handlar jämt nånting nu tycker jag. :S Inte bra!

När jag kom hem la ja mig i sängen hann sätta på en film på tv:n och starta datorn, sen somnade jag. Sov till halv4 då mormor ringde och väckte mig...

Fy fan vilken äcklig hemsk dröm jag hade usch... Kunde inte vakna ur den heller.
Har ni kännt så nångång? Så ja vaknade av att jag slängde mig upp och satt sittandes upp, med tårar fulla ögonen... Fy faaan! Aldrig varit med om något liknande förut... :(
Kändes så otroligt verkligt med...

Nu ligger jag bara här igen trött i ögonen och kikar runt på nätet...

Saken är bestämd, :D Nu är det bara till att vänta =)

Skriver kanske sen igen....

Herrååå <3

0 kommentarer: