BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, augusti 11

~Trött~



Jag AAAS trött idag! Kan lägga mig och somna här på jobbet. Uuuusch fy vad drygt!
Imon jobbar jag IGEN, va "kul" lr inte... Aldrig ledig... Fy fan...
Jag vill jätte gärna jobba visst är det så, roligt är det också ibland. Men INTE när det är 1-2 veckor i streck...

Blääää...!

Jo har inte sovit riktigt på flera flera dagar nu.


Fredagen va jag chafför till brossan och päronen, kom hem typ vid 3 nångång, gick upp vid 6 för ja skulle jobba. Brossans kompis blev arresterad pga av att han inte ville lämna av sina öl till polisen. Haha fan vad löjligt!

Samma visa på lördagen fast jag o älskling raggade och åkte nått varv med min bil, resten av kvällen gick vi och kollade runt.
Va kul iaf på Musik&Motor...
Så såg man Elvis där med. " I have come back! " sa han till Andreas. *Haha* Kung!


Måndagen jobbade man också, och även nu tisdag, imon igen och på torsdag är jag LEDIG!

Fast då måste jag åka ner till Mora iaf, kl 09.15 ska jag lämna blod, ska försöka kika på några nya jeans sen hem igen. Ingen sovmorgon för mig inte. =(
Vill hitta på nått kul nu snart. Fast de hade ja i helgen haha :P Venjan på lördag kanske!??? Ska ni dit?


Jag e inte på humör idag, så trött så :(

Jag älskar min bil iaf, bästa köpet jag gjort i livet hittills iaf. Nöjd.se!


Snart slutar jag hoppas jag....

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

hitta du nåra jeans idag? :D