BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, augusti 12

Lill lördag...




Idag har man jobbat 7-16.30 drygt de va att gå upp halv sex :S Mamma åkte med mig ida för vi slutade typ samtidigt. Var egentligen meningen att vi skulle åka till Borlänge o kikat på en bil men den blev såld strax innan vi skulle åka... Fan :(


Så efter jobbet hämtade ja mamma, så passade ja på köpa jeansen som jag hittade igår, la undan dom tills på torsdag eftersom jag skulle åkt till Blg...

De behövdes, jätte sköna fina. Dyra :S 1000 Spänn för ett par jeans :S Illa..!

Köper alltid jeans på JC för där e jag känd och all personal vet vem jag, morsan och mormor är. Haha. Vilken trio xD
Dom fållar upp jeansen åt mig proffsigt och bra slipper man göra det själv, så e dom duktiga o hitta jeans som passar. Brukar gå in dit och säga nu vill ja ha jeans så plockar dom fram massa olika dom tror jag tycker om :P

Mamma köpte 3 tavlor åt mig ida :O Bara sådär, brukar juh köpa de ja vill ha själv annars.
Gallerix var de små tavlor på hundar med nosen så där sött ni vet ;) Skitbilliga...

Försökte hitta en sprayflaska åt brossan han skulle lackera om sina skärmar på a-trakorn med. men de va slut på bildelar o på mekonomen, så hittade jag en asfrän Wounderbaum med Homer på xD Coool ... ! :D
Luktar säkert öl *hehe* ska se det sen framöver...

Sen åkte vi hem, skönt att komma hem lite tidigare än vad man brukar xD

Nu ska ja snart lägga mig, imon e ja ledig och ska upp halv8 ändå för jag ska till blodgivarcentralen och tappa ur 5dl nu igen... Undra vad man ska välja den här gången då? En nalle kanske lr nått :P

Ska ner på stan o kika lite o gå i affärer och köpa tavlor till mamma för ja har större bil, och en klockradio till pappa så han kan vakna på morgonen xD

Just ja, så fick jag ett erbjudande på en lägenhet från Morastrand så tackade såklart JA!
Får se hur det går senare då, men kan tänka mig att det går som de brukar när det gäller mig! Jippii *lr inte*

Sen är de en grej till jag hoppas mkt på som jag inte tänker tala om för någon än innan det blir bestämt. Hoppas hoppas hoppas!!!

Undra när man kan festa igen då, känner som jag behöver en riktig jävla fylla snart! Vem e på?

Japp, va lite smått o gott det...

Bye bye my friends...

Livet är en enda stor berg o dalbana. Mitt liv är mitt i kurvan just nu. Dvs både upp o ner...

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Jag är dessvärre inte på att festa, avstår alkohol i några veckor/månader nu jag!