BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag, december 20

Gårdagen och magont...

Ja igår va det gymt kul... :D
Orsa Bowling och massa dricka ( lite för mkt faktiskt ) brände slut på några hundra lappar i baren där :S Jag vann! Wohoo, kändes bra, men det är svårt men skit kul o spela.
Gick faktiskt nästan bättre och ha alkohol i kroppen, men inte på slutet då en och annan drink och cider slank ner :P *haha*
Konstaterade igår att det blev 5 cider, 5 groggar/drinkar + en shots. Det är väldigt mkt för att vara mig...

Imorsse mådde man "prima" ont i huvudet och trött som ett as... men det gick snabbt över...

Varit i fullgång som vanligt dagen efter, helt sjukt att jag är det egentligen jag som brukar va så lat. Men jag har inte latat mig på över 1-2 månader nu för jag har jobbat varje dag. Känns som jag inte orkar så länge till, det börjar ta kål på mig... Så måste jag ta tag i mina skoluppgifter jag har fått som jag inte ens har börjat med :(

På eftermiddagen på jobbet drack jag och en kollega glögg Blossa Apelsin som va jätte söt och god. Men det va verkligen FÖR SÖT... Slog en volt i magen på mig, och börja bli illa mående direkt och skit ont i magen. Så just nu ligger jag med datorn på mig ist för att sitta.
Det gör så JÄÄVLA ont kan ja säga.
Brukar aldrig ha ont i magen, och nu när jag väl får de är det outhärdligt!!! Tålde nog inte glögg, ska aldrig mer dricka glögg är inte gjort för det där. För sött!


Blä...!

Jag har inte ätit något heller, skulle juh hem o laga mat och plocka lite hemma o diska tänkte jag, men jag bara vrider och vänder på mig och har gråten i halsen, tur att man e ledig imon...

Ta en ordentlig sovmorgon imon och träffa Jessan gumman♥ på Mora och prata lite. =)

Det har iaf blivit varmare i stugan ca 20 grader...
Här blev det inget söndags mys inte. Älskling jobbar till 21.30 också :( Kom HEM älskling!!
Nej usch o fy och BLÄ Nu ska jag fan vända på mig igen...

0 kommentarer: