BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag, december 21

Hej mitt Vinterland...

...Nu är jag här... Väntar på att bilen ska bli lite varm med motorvärmaren i. För alldeles snart ska jag åka upp och hämta Jessan så ska vi ner på Mora och luncha. Vaknade 09.50 idag. Helt otroligt jag som brukar sova efter kl 12... :P Fan jag skulle vilja ha en bild på dej Jessica, så jag har nå att titta på när jag känner mej ensam :P Haha.
Tänk en vän jag verkligen kan berätta allt för, Det är guld värt det! Love U!

Senare idag ska jag åka upp till, lasarettet och tömma mig på lite blod, [ Jag är Blodgivare ] Är det någon mer som vill bli blodgivare skriv till mig och fråga hur man gör. Rädda Liv!!

Kom på nu att vi måste skaffa oss en sop så vi kan borsta av trappen från alls snö. Eller hur älskling? - Jag vet att du läser :P *hihi* Men våra hyresvärdar e så snälla att de skottar en väg till våran parkering till våra bilar... :D

Nej nu ska jag klä på mig vinterkläderna och dra mig upp till gumman min....

Herrå...
P.s Tips på vad man kan göra på nyår!? Tackar för alla svar. Kommentera gärna...

1 kommentarer:

Jessan sa...

men har du inte en i din mobil sen i helgen? ;)
men jag stryper dig om du lägger ut den på nätet ;P <3 Älska!