BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag, december 21

Kväll igen...

Oj vad fort den här dagen gick då!

Lunchat med Jessan idag på Helmers och åt bakad potatis med skagen röra. Skit gott! De va länge sen man åt. Mumsigt var de iaf :D

Jessan o jag gick i affärer och kollade runt... Tittade b.l.a. på vinterskor.
Då blev det svarta hugs skor som är asfula ja vet, men dom var inte så dumma iaf, jätte sköna och varma... Så såg dom iaf lite söta ut... :P Tofflor utomhus typ... Köpte juh skor nyss skor i lördags. Många skor i detta lilla hus :P

Sen har jag tappat lite blod och älskling följde med. Sen har vi handlat massa mat.
Sen skulle jag köpa ett oljefiler på Mora Bil Delar när älskling gjorde mat hemma, så bjöd killen där på två nyckelringar med skoter märke på. Så fråga jag varför så svarade han- Det är jul och blinkade lite med ena ögat... Jag blev bara generad och tackade och gick därifrån och hade tjänat 60 spänn :P *Haha* Det va verkligen något som inte hade hänt förut... Flirt flirt ;)
Berättade senare för mamma i telefon, hon bara skratta. Det kanske va tur att jag inte hade Andreas med mig för då kanske jag hade fått lov att betala ... Hihiii...

Åt nyss pasta och köttfärssås made by älskling. Mums! :D

Det är verkligen skönt med internet, slipper man hyra film :P hehe

Nej nu ska jag och älskling kika på nya Wallander Filmen. Wohoo!

0 kommentarer: