BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, april 17

Personalfest :P

Ja ikväll blir det Personal fest :P
Idag väckte Fia.K mig när hon skickade ett sms kl 11.30 och frågade om vi skulle vart ute o gått :P
Ååå vad kul tänkte jag. Va så länge sen vi sågs. Så då var det bara att hoppa upp o färga håret som man skulle ha gjort o in i duschen och åka till Fia, tog med henne ner på bynn och köpte en fruktsoda tills ikväll så jag har nått att grogga på :D

Artic Jordgubbs vodka kör jag på ikväll XD Muums... Jessica som bjöd mig på det för många år sen, så var man fast! *haha*

Jag o Fia gick över hela bynn typ med Caspervovven. =)
Sen kom Martin till Fia så skull ja hem o äta nått men men... De blev inte så mkt äta...

Så nu sitter man här vid datorn i mjukis kläder innan man ska börja göra sig i ordning för kvällen.
Så kom älskling förbi en snabbis och gav mig en puss och en kram. Och tänkte hämta nycklarna till min bil men dom va juh i bilen XD Han ska va hos Daniel o Fia ikväll, sen ska han väl hämta mig när jag ringer inatt :P

Mamma gör pommes o kyckling som man ska äta snart dåe.

Ska man ta sej en grogg redan nu? :P

0 kommentarer: