BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, september 4

Hatar DATORER!!

Ååååå vad jag verkligen hatar datorer!!!

Jag kan inte plugga för jag har inget program som man kan öppna bifogade filer i, och jag har bara "wordpad" och då tillkommer det MASSA obegripliga tecken som man inte fattar nånting utav.
OMG vad ska jag göra! Hatar verkligen sånt, som man inte begriper nånting av!

Och jag tänkte plugga idag, men det sket väl sej. Men snart kommer älskling hit och ska hjälpa mig med allting sånt. Tur att jag har honom som kan hjälpa mig när det gäller data.

D.A.T.A betyder:
D=dubbelt
A=arbete
T
=till
A
=andreas...

Nej då belv det inget idag, som jag hade planerat. Och nästa vecka är det fullt upp hela hela tiden. Så då har jag ca. typ 3 dagar på min innan det ska lämnas in! Yeeesss, fan vad "braaa"!
HATA!!!

Nej nu ska jag försöka koppla av som jag inte heller har tid med så mkt. Känns nästan viktigare det för att överleva.

Det som e lite komiskt är att jag ska beskriva stress i en utav uppgifterna. Oj oj oj. Mkt om MIG!

Hatar att stressa fy faaan. Skjuuuuut mig!!!

Vad fan har ja gett mig in på, hade det inte varit för datorer så hade det gått hur jävla bra som helst. Jävla uppfinning, fy faan.

Tänk vad bra det hade varit utan datorer i VISSA sammanhang. Folk skulle träffas mera och inte vara online hela tiden. Och träffa människor i IRL ist framför nån jävla dumburk!



Helvete!

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Meh, sätt i skivan o installera officepaketet bara, inte så svårt ;) Fick ni inte beskrivning på allt som ni skulle ha installerat och så inför skolstarten? kram