BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, september 3

Kort inlägg :P

Ja hur har din dag varit idag? =)

Det jag har sysslat med ida är väl att jag vaknade av det ringer på telefonen och det va älskling som väckte mig vid halv 11 :P

Tagit det lugnt, "morgontrött" e juh nästan mitt på dagen, och jag sover *hehe* Gött! xD

Sen bar de av till Mora för att besöka mitt nya jobb och hälsa på lite... Fått två inskolnings dagar nästa vecka och så blire mera jobb på det andra stället och möten bland annat. Fullt upp hela veckan.
Ska försöka klämma in så jag kan plugga nån dag också... Måste börja nu så jag inte har allting på slutet som vanligt.
Men veckan därpå är det inget inbokad än så länge så då ska jag försöka inte ta på mig så mkt jobb...


Och imon kommer älskling till mig :D Vi sågs en kort sväng idag, och insåg hur mkt vi saknat varandra =)
Åt på Kina, o de va så gott :P Slösa lite pengar xD
Myste lite hemma hos Andreas.
Andreas lekte lite med maten xD Vi beställde friterad banan med glass och delade på till efterrätt :P Haha vilken humor =) Bäst!


Och nu ligger jag här och tänker på honom. <3

Men nu ska jag fortsätta titta på Livvakterna med Jacob Eklund. Nu ska jag se svenska bra filmer, de mesta är thriller... :D Sverige är förjävla bra på göra bra filmer tycker jag!
Vissa har juh så mkt emot Svenska filmer, förstår inte hur dom tänker riktigt,
Har ni aldrig sett en bra svensk film?
Kan ni kommentera kan ni få hundra förslag om jag riktigt tänker till ;)

Sängen är förjävla skön :D

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Bra svensk film? Hm.. Allt flyter, Patrik 1.5, masjävlar, BECK!! och fucking åmål ffs :D