BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag, september 6

Helgen m.m.

Ja det va den helgen det....

Vart med älskling och myst =)

Igår va vi och skulle fiska, men regnet bara öste ner så då var det plötsligt inte lika roligt längre. Så nappade det ingenting på hela dagen så vi åkte hem ist.

Idag har vi varit på kalas för Andreas pappa... Roliga människor men känner juh ingen så då känner man sig så dum och utanför, tråkigt nog :S

Så nu sitter jag här o kollar igenom allting, fan så mkt att kolla när man inte varit inne ett tag. Ska försöka bara strunta i det och inte vara så beroende och kolla allting hela hela tiden. Vem har ork till det? Att sitta bunden framför en dator!? Ja ibland går det bra men inte hela tiden...

Skulle ha pluggat men känner att jag inte orkar.
Har juh läst kursen förut som e tur att nu i början kan det va lite mjukstart men ändå stressigt...
Har juh gått igenom det lite varje dag och funderat.
Jag kan det allting i huvudet och muntligt.
Men det gäller att få ner det på papper för att sedan renskriva det på dator och skicka iväg nångång... Så känner mig lite duktig iaf att jag kan.
Men det märks väl imon om jag fastnar lr inte...
Herregud man kan väl inte vara bäst på allt. Blir det fel så blir det fel. That´s it! Live with it! Vad ska man kunna göra. Man gör juh sitt bästa hela tiden... Man lär juh sej av sina misstag ändå sen... Livet går ut på att lära!

Ja har hela veckan inplanerad vad jag ska göra. Mkt nytt här :D Kommer bli skojj hoppas jag...

Imon blir det möte iaf med jobbet sen tänkte jag om jag skulle på biblioteket och låna lite böcker för att kunna studera, hämta böcker som jag har beställt på Bokia så då kommer det försvinna typ 1000 kr för kursmatrial, skolböcker är inte det billigaste har jag kommit på. Va enkelt det va på gymnasiet där man fick böcker. Jävla latgöra är det där, kan jag tycka nu!
Sen ska jag på Cubus och handla lite linnen tänkte jag för jag köpte ett där förra veckan som satt skit bra och va skönt, så klart så måste man ha flera!! :P

Sen blir det hem framför datorn och alla anteckningsblock och papper och PLUGGA!

Ja, har inte mkt mer att säga...
Mer än att jag kan inte förstå hur man kan sakna en människa så otroligt mkt när han "nyss" har åkt. Känns så tomt direkt. Ingen att dela säng med :( Buuäähh...
Ska försöka överleva en vecka tills nästa gång vi ses. Älskar dej Andreas <3




Nu är det bara 3-4 veckor kvar till du kommer Cleo! =)
Längtar...
Hon längst till vänster ;)



Godnatt, ska upp tidigt imon... Ska se en film och koppla av nu =)
Natti natt!

0 kommentarer: