BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag, september 7

Pank snart!?

Guuud vad underbart skönt att lägga sej i sängen med datan i knät. Gick från skrivbordet till sängen för jag fick så ont i rumpan xD Sen man setat där sen två idag och faktiskt pluggat!! Wohoo!
Fan vad jag känner mig duktig =)

Ja idag var man på möte på jobbet dåe... Sen gick man på Mora lite och slösa lite pengar. 1000kr rättare sagt. Dyrt med kursmatrial och två linnen...
Var även på OnOff och kikade på en tv som man skulle ha behov av. En ny plattskärm. Vilket lyx!

Om man hade fått önska iaf, jag vill ha en ny tv, men det dröjjer nog ett tag. När man ändå höll på i affären och så tittade jag på ett nytt hemmabiopaket hade vart skitkul och skaffat sej ett nytt.
Spelade på som fan där i affären med 3 olika. Synd bara att det ska vara så jäävla dyrt...

Ja och imon ska jag göra mitt första arbetspass på det nya jobbet :P Får se hur det går, att lära om.
Man vet juh själv hur det är att vara vikarie och ordinarie personal, allting går på rutiner så lär väl fråga ut personalen imon *haha*
Men det kommer bli kul hoppas jag, lite nya erfarenheter =)

Efter jag slutat kl 14.00 så ska jag till Folkhögskolan och göra en arbets uppgift som inte funkade på min dator, kanske beror det på att jag har vista!? Men det va fler som hade haft problem med just det programmet...

Sen blire till att åka hem och plugga lite till, skönt det va att få lite gjort idag, så nu flyter det på, tills allt e klart. Sen e det bara att renskriva anteckningarna man gjort på datorn sen och skicka iväg det innan den 24de...


Så måste jag länka en ny vän jag skaffat mig på folkhögskolan, Som precis skaffat sej en blogg(Y). Den tjejen är stark. Hon lever ihop med sin syster som är funktionshindrad. Gud vad starkt, att kunna klara av det även på hemmaplan. Så jobbar hon även inom omsorgen som jag! Vilken brud! Wow kan jag säga, och ska jag vara helt ärlig tror jag att det inte är många som klarar av det! http://marthina89.blogspot.com/
Kul att lära känna lite nya människor tycker jag, det är alltid lika roligt :D

Så fick man lite nyare bilder på min pärla av brossan han tog för länge sen =)


Nu ska jag snart sova för jag börjar 8.00 imon bitti. Sjuuukt tidigt! :S

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

visst är det mycket man vill ha? :D puss