BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag, december 28

4dagar kvar...

4 Dagar kvar tills 2010. Vad ska ni göra på nyår!? Kommentera!
Själv vet inte jag och karln vad vi ska göra. Men supa ska vi göra iaf :P
Så vi va in på systemet och handla lite smått och gott.


[En bild med nya kameran med 12,1 mp ]

Här är det jag har handlat iaf. Men älskling fick lov ha 2 stycken påsar, så han handlade lite mera än mig xD *Hehe*

Idag har man jobbat som vanligt, sen for jag och älskling ner på Mora så vi handlade varsitt kamerafodral, älskling handla skor, och sen va vi på systemet.
Upp i noret en vända och köpte några raketer också :P Måste panga lite grann iaf xD

Imon jobbar jag natt igen men sen är jag ledig tills på lördag... Mkt jobb, de tycker vi om (Y).
Snabba cash :P Hhihi...

Nej nu ska jag och älskling laga mat. Ikväll blir det husmanskost. Makaroner och köttbullar. Aaas länge sen vi åt det sist... Brukar bli lax, grytor, spagetti och köttfärssås och massa annat gott som tar lite längre tid att göra när vi äter...

Puss *

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Får se om vi hittar på nåt på nyår tillsammans då! Hör av mig direkt när jag vet!! Pussa