BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, januari 27

Löning :D

Idag har man fått lön dåe ;) Känns fint efter man gjort slut på massa pengar för man köpte skoter i lördags... :P

Länge sen jag skrev i bloggen såg ja. I söndags natt jobbade jag iaf. Sen har jag varit ledig igår och idag.
Igår mådde jag as illa. Va yr och frös och huvudvärk hela dagen. Vaknade kl 14.00 på Ef.m helt orklös låg i sängen hela dagen. Men de gick över på kvällen.

Idag har det varit tvärtom. Vaknade halv 12. Och älskling kom hem på lunch och tyckte jag va uppe tidigt xD Har diskat, dammtorkat, bäddat rent i sängen, hängt in lite tvätt som va torrt.

Sen så har jag varit till ALLA skoterbutiker här i Mora och kollat runt på priser på jackor och hjälmar.
Så det blev en hjälm och en jacka så nu har man gjort slut på ännu mera pengar.
Dyr hobby jag har skaffat mig xD Men så roligt! :D

Nu ska jag skala lite potatis tror jag så ska jag och älskling äta middag. Jag har bara hunnit äta frukost än ja =)

Ha de fint :P

1 kommentarer:

M sa...

Tack så mycket för din kommentar Dessa! Det var den finaste kommentar jag någonsin har fått tror jag, blev jätteglad! :) Det är bra att man delar med sej av saker och ting, det kan hjälpa andra. :)
Låter som att din gårdag var hur mysig som helst :)

Puss!