BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, februari 16

Min lediga dag :D


Wohoo idag har man varit ledig :P

Tycker det är väldigt bra att skriva blogg, som en liten dagbok att kolla tillbaka i och se vad man har gjort, eftersom minnet är bra men kort :P

Igår så efter jag gått av mitt pass åkte jag och älskling och handlade. Medans han handlade så tog jag en promenad från IcaMaxi hem till Öna. Låång promenad. :p
Skönt med en rejäl promenad. Går juh nästan varannan dag på jobbet så...
När jag är ledig så har jag inte tid att gå ut och gå...

Mina skoterdelar hade även kommit så var och hämtade dom. Äntligen säger jag bara! Längtar tills att få köra igen... Vi planerar att åka hela familjen och Andreas ut och fiska med alla skotrar i helgen :D

Älskling började göra tacos till oss igår. Så roligt när han tar egna initiativ till att göra mat. Så skönt att slippa det ibland.
Idag slapp jag också göra mat :D Åt köttbullar och makaroner som va hundra år sen ;)

Älskling har blivit så där extra gullig och snäll, ni vet? Uppskattas verkligen.
Älskar han så himla mkt!

Igår kväll började jag få mer och mer ont i fotleden efter promenaden. Trampat snett? Jag vet faktiskt inte vad jag hade gjort. Dåliga skor att gå en långpromenad?
Tillslut kunde jag inte gå riktigt. Gör verkligen Skiiiitont!!

Så idag fikade jag och älskling på Helmers och åt en räkmacka och en kaffe latté med smak av mint. Mumma! Såå himla gott! Med 2 laktaltabletter till så gick det bra :P

Och jag handlade några tröjor och toppar på Cubus :D Och ett fotleds stöd. Behövdes verkligen.

Sen var vi på Willys och handlade så såg jag ett sånt där ljus dom har haft på reklam som jag köpte också :P Mkt pengar jag gjort slut på igår och idag :P

Sen har jag lagt in lite annan musik på mitt Usb som jag har i bilen :P

Fått mkt gjort idag. Och sovit ända till kl 11 typ =)

Jag skulle egentligen har pluggat som jag har sagt ganska många dagar nu, men de kommer annat imellan hela hela tiden. *Suck*
Fiaa hur gör du för att inte göra andra saker än att plugga? ;)
Så vill jag tacka ännu en gång för du kom på låten åt mig. :D


Ljusgrejjen jag köpte =)
Luktar så himla gott!


Min onda fot. Syns lite att den e svullen...

Just ja, jag kom ihåg att jag slängde aldrig in någon bild på min tv jag köpte för ett tag sen...
Här är den iaf... Bästa köp jag gjort förutom bil och skotran :P
Haha älskling visar hur stor den är :P
Han tyckte den va för stor :P *hihi*
42tum LCD Tv :D
Fast nu har man vant sej så nästa gång vill man ha 52. :p
Snart blir det väl bioduk =)
Synd att man inte har ett riktigt hemmabio system.
Jag har mitt hemma i Bjärre.
Här i Öna fick jag pappas gamla.
Duger än så länge tills man flyttar då man får ha högtalarna på väggen
och inte stående på golvet!

Oj jisses vilket långt inlägg det blev... :P
Ska snart baka brownies med nötter i =)
Men jag ska kika runt lite mera först...

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Självdiciplin. Det är allt. För mig finns inga andra val, väljer ut dagar i förväg, sen är jag självsäker på min förmåga och takt, vet på ett ungefär hur lång tid det tar för mig. Men jag studerar nästan varenda dag, för att hinna med, men jag läser ju heltid också. Kram