BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, februari 25

Trött....ZzzZzz...

Ja nu sitter jag här och gäspar... Börjar bli skapligt trött...
Jag och älskling la oss 6 i morse, för det var så himla varmt och vi kunde inte sova av någon underlig anledning. Usch usch...

Fast vi vaknade typ vid 15 idag istället. Fast Jessan ringde och väckte mig. Gumman min ♥
Men sen somnade vi om ;) Hihii...

Idag har mamma varit på besök och lämnat och fått ta hem lite grejjer :D
Snart hoppas jag att skotern min blir klar så man kan ut o åka lite =)

Idag har vi vart hos Jessica och Ola på kalas :D Ola fyllde 25 år :D Grattis grattis!!

Jätte trevligt, och asgod smörgåstårta fick vi med. Mjölkfri också! :D

Ååå vi tycker så mkt om er Jessica och Ola. Bästa paret nånsin! Hoppas vi kan få en knodd samtidigt med. Hade varit jätte kul...
Älskar dej Jessica har alltid så jäkla kul och trevligt med dej/er!

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen lägga mig i sängen och mysa med älskling, som jag älskar högt!
Snart 6 år har vi varit tillsammans, vi övervinner allt älskling så länge som vi har varit ihop.
Fattas bara en större bostad och fast jobb så leder det ena till de andra ;) *hihiii*
Älskar dej Andreas! ♥


[ Här är en bild då vi precis hade börjat vårt förhållande som
blev långvarigt =) ]
Tänk vad bra det kan bli när man är ung och träffar rätt kille!
Helt ofartbart vad jag är lycklig med den här killen...

Godnatt alla läsare...
/D

0 kommentarer: