BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag, mars 20

Helg =D


Idag är det lördag. Och det är faktiskt inte vilken lördag som helst.
För att det är min bästa vän Jessica´s födelsedag idag. Hurra hurra hurra!!!
Grattis gumman. Den bästa vän man kan ha♥♥

Igår så hade jag fullt upp. Var hos polisen och gjorde en anmälan. Sen var jag på vårdcentralen som inte ville ta emot mig pga att jag kom från Älvdalen. Suck... Så jag fick gå ner på akuten istället.
Var där i typ 4 timmar. Så det gick ganska fort faktiskt! =)
Hade en nackkrage på mig hela tiden, som gjorde skapligt ont för det var så trångt, i början fick jag nästan panik... Men de va samtidigt skönt att ha den på sig för att slippa tänka på hur man rör sig...

Gjorde röntgen och fick en bra läkare, väldigt trevlig. Kul när det går bra :D
Fick utskriven medicin som jag ska ta 6 tabletter om dagen mot smärtan.
Så just nu mår jag relativt bra, och känner mig rörligare. Men det kommer och går det där...

Snart så ska jag åka ner på stan en vända, sen bär det av till Jessica :D

So long...

0 kommentarer: