BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, mars 23

Tisdag.

Tisdag idag :P
Såg att jag inte har haft tid att skriva sen i lördags... I söndags var jag och älskling med Jessica och Ola var ut och åt på Prima. Och spelade massa kort :D
Väldigt trevligt!

Igår jobbade jag också. Vi var på handledning, och jag lärde mig mkt. Var väldigt nytt för mig iaf... Men roligt var det.
Man kommer närmare i personalgruppen kände jag. Så jäkla roligt jobb jag har. Bäst juh!

Nu har jag precis städat, så jag väntar väl på att ha rast så man kan åka och hämta gubben så vi kan äta nått tillsammans...

Sen har jag lång ledigt ända tills nästa vecka, och jag vet inte vad jag ska göra. Kanske åka lite skoter om isarna håller, så man kan angla =)
Annars får jag väl hoppas att jag tar mig i kragen och börjar plugga!
Peppa peppa! ;)

Nu längtar jag tills solen kommer fram igen, känner av direkt hur sur jag blir. Vintersurperiod... haha...

Ge mig SOMMAR och SOL!
ROck´n´roll & Fina bilar och en kall öl i värmen.
Visst låter det härligt?

0 kommentarer: