BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, maj 26

HEMMA ÄNTLIGEN!!!


[Bild på mig i sängen i stugan på
Lökholmens Camping utanför Strömstad]

ÄNTLIGEN HEMMA!!!
Fan vad skönt, vart i Strömstad Mån-Ons. Kom hem idag ca. kl 18.00...

Kursen har vart bra som vanligt och gjort lite Första Hjälpen och grejjer =) Kul!

Det som va mindre kul var vädret, åska och spöregn med massa blixtrar första kvällen. Mysigt, men blöt blev man och hade inte packat kläder för sånt. Endast sommarkläder.
Så på natten blev man förkyld, frusigt, hostat, och va hes som fan. Hårda sängar. Ont precis överallt. Nacken, axlarna och ryggen... Vart lite fest på kvällen.

Andra kvällen åt jag lactrace tabletter för min laktos och åt en bakelse som jag trodde skulle gå bra. (Åt halva) Sen sakta men säkert kom värken. Uppsvälld mage som såg ut som jag var i 7:de månaden. Har aldrig sett min mage så enormt stor. Det tyckte mina kurskamrater med...
Ont i magen i 8 timmar. Så den kvällen blev de inte nå fest för min del inte...
Gick och la mig före 9 men ont i magen bara för man är laktosintolerant, ska ALDRIG mer chansa att äta nått sånt, för så ont jag hade då vill jag inte önska någon! Funderade ett tag att kanske åka in på sjukhus men men...
Och skolan hade lovat att fixa fram mat till mig, men ikke då. Nästa gång vi ska åka nånstans så ska jag nog inte följa med. Kunde inte äta typ nånting där nere... =( Så jäkla ledsen jag blev.
Blir fan ett handikapp med födoämnes allergi... Det var de värsta ja vart med om på länge nu...

Har iaf knäppt massa fina kort på västkusten, det var så jäkla fint där nere. Bilder kommer senare men inte allihopa... :P

Nu ska jag nog ta och äta nånting laktosfritt. Härligt! Finns endast sånt här hemma så man inte behöver tänka...

Sen fick jag veta idag att kattungen Maja som vi hade tingat var en pojke =( Så då blev det inte den. Vi får helt enkelt leta vidare... Trist! Men men =(

Hej svejs...

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Vi har ju som sagt 2 andra flickor som kanske blir långhåriga, det är för tidigt att se nu....