BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag, maj 29

Lördagsmys!?

Kolla jag bloggar!? Hejja! Hahaa, men det är väl som vanligt. Bloggar lite då och då när man har tid...
I torsdags så jobbade jag natt på jobbet, gick av på fredag morgon. Då snackade både jag och Andreas i telefon hela dagen nästan. Jag med försäkringskassan ang krocken och Andreas med Universal Telecom om att flytta vårat bredband till våran nya adress som vi flyttar snart till.
Tänk bara en månad kvar! =) Längtar såå... Kommer bli så roligt och så fint! Mkt pengar kommer bli spenderade på både gott och ont...

Men sen blev det en spontan fest på Custom Car Club i Orsa med Jessica o co. det vanliga gamla gänget ;) Jätte kul! :D

Så idag var jag extra trött, hihiii...
Men iaf så har jag, Andreas och brossan varit och kollat in DragRacingen på Tallhed i 4-5 timmar idag. :P Skit kul =) En sport man själv hade velat prova på...

Så nu har vi ätit pizza ute och brossan är på väg hem eller är redan hemma, och jag o andreas sitter vi varsin dator och glor ;)
Men jag ska nog lägga mig i sängen och vila lite är så trött.... :P

En roligt dag ida =)

Hoppas på att älskling vill mysa med mig i sängen kanske?

Natti natt... Sätter punkt här --> . *haha*

0 kommentarer: