BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag, maj 23

Malung idag...

Hej vad tiden går snabbt ibland, har inte haft tid att blogga. Inte ens setat vid datorn... :P

Ja i helgen har jag iaf jobbat. Men i fredags blev det spontan party med Jessica och Ola och Ribben ;) Som vanligt dåe :P Haha... Sjuukt kul!

Igår vart det lugnt var på MoraTräffen med jobbet och kikade på grymt snygga bilar =)
Igår hade jag så ont i nacken och var så himla trött, fast det var meningen vi skulle ut igen med Jessica o c.o. =( Men de blev iaf en skön hemma kväll framför tv:n.

Idag har jag och älskling vart till Malung på marknad =) Hittade jätte fina trosor , strumpor, och en asfin väska =) Supernöjd! Sen var vi på Kina och åt. Muummsss!!
Sen åkte vi en sväng förbi Venjan och titta hur de såg ut om de va nå fiskeklart än :P
Sista stoppet var hemma hos mina päron som bjöd på fika =)

Har hunnit packa lite grann vad jag ska ha med mig imon :P
Ja just ja, för er som inte vet så ska jag åka ner till Strömstad imon. 52 mil härifrån. 6,5 timme med buss =(
Fy fan vad tråkigt och åka så långt. Men jag tror det kommer bli jätte roligt. Lite fest lär det väl bli :P Vi ska ner med skolan och vara där nere på en camping och ha det mysigt i 3 dagar.
Så på onsdag kväll kommer jag nog hem igen.

Sen blire jobb direkt på torsdag sen...


Nu blir det att ta det väldigt lugnt, ska upp 5 imon bitti. Vi ska åka 06.30. Älskling ska skjutsa mig. Så himla snällt! Tack baby! ♥

Slänger in en bild på mig och Jessica sen RetroRama kvällen ;) Hahaha!

Kärlek♥


Det var väl allt, nu ska jag micra vetekudden och lägga över nacken. Så skönt.
Godkväll...

0 kommentarer: