BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, maj 11

Ledig dag =)



Idag är jag ledig igen som igår. Skönt att ha lite lediga dagar ibland å ;)
Imon är det jobb igen som väntar. Fast jag e ledig i helgen, och tänkas sig jag vet inte vad jag ska göra!? Jag och älskling tänkte åka hem till mina föräldrar och tillbringa helgen i Bjärre kanske?

Idag har jag vart duktig ;) Vaknade vid 9.30 men jag drog mig i sängen ända till 11. Sen blev det en dusch och startat en tvätt maskin, sen har jag diskat diskberget från igår. :P

Nu ska jag försöka begripa mig på en uppgift från skolan som jag inte förstår riktigt. Igår pluggade jag också och gjorde färdigt några av uppgifterna som är kvar på Medicinsk Grundkurs.

Väntar tills älskling slutar kl 14.00 då ska vi ut en vända ;)

Ååååh kan inte tiden gå lite fortare?? Fast det går juh fort ändå. Men jag vill flytta NU!
Och jag längtar så efter kattungen vi ska köpa med Daniel och Sofiaa =) Maja ska hon heta =D
Men vi har inte bestämt oss än för vilken av dom som får följa med oss hem sen. Väntar tills dom blivit lite större så man ser teckningen på dom...

Slänger in en bild på brossans katt Mys. Här ska hon faktiskt gå UT! Kan ni fatta? Knäppare katt får man leta efter.
Meen för livet har hon fått, sen den va stängd och sprang rakt in med huvudet först ;) haha.
Så nu går hon ut med arslet först. Men när hon ska in så går hon riktigt. Det är nå fel på den katten :P
Skorpan och Mys är väl 11 år nu, gamla tanter...
Vad roligt de kommer bli med en ny liten familjemedlem med massa energi. :P


Hahah störd hon är xD

Japp har väl inte så mkt mera att säga... :p

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Hur gick det med din tatuering, va det inte idag? :D