BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag, maj 10

Måndag igen...


Min 1:a tattoo - dålig bild ja vet...
Hej igen bloggen.
I helgen har jag jobbat, sen vart de även en sväng till Rättvik med mamma och brossan.
Hittade massa fint =) Snygga hotpants, en tröja, massa ljusprydnader, torkat renkött och en drömfångare som jag har nu konstaterat att den inte fungerade =/ Haha, men fin är den iaf.
Sen blev de även en vända till Borlänge och kikade på lastbilsmässan ;) Men de va meningen jag skulle dit och köpa utemöbler men det var inga positionsstolar =( Svårt det skulle vara då...


Idag har jag och Andreas sovit ända till 12.00 fast jag vaknade vid 9, och låg o drog mig och sov i omgångar... ;)

Vi har varit och handlat och så har jag faktiskt bokat en tid för min tatuering. Nervös som ett asplöv nu att det ska göra ont. Så fiiint de kommer bli. Läängtar!
Vill göra den nu innan sommaren =)

Men nu ska jag börja göra maten. Idag blire kyckling med pommes :P Mums! Måndags mys. Ja har helg nu efter som jag jobbar så oregelbundna dagar. Så ikväll blire även en grogg =)

Myskväll ikväll, vad ska ni själva göra en måndag kväll?

0 kommentarer: