BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, maj 7

Lugnet före stormen...

Hej igen bloggen... =D

Har precis fixat naglarna här hemma, och sitter med linne och leggins... Myyss. Så himla skönt...
Längtar tills det blir sommar så kan man gå så ute också...

Fick lov ringa älskling nyss om råd... Jag hade velat fixat naglarna nu igen när utväxten börjar synas. Så jag fick lov göra det själv. Får väl göra om alltihopa nån annan gång. Men just nu blir det inte. Måste spara pengar. Den här månaden ska vi köpa en soffa.
Mkt man ska köpa när man flyttar!
Jag hade velat pierca tungan också, men jag vet inte om jag vågar... En till tatuering på vaden hade ja också velat gjort... :P Mkt man vill... Men så kostar juh allting pengar...

Börjar jobba snart. Tar det lite lugnt innan...

Studierna skulle jag också tagit tag i... Suck...

Ja nu har jag iaf skrivit av mig lite.
Imon blire Rättviksmarknad en sväng direkt efter jag går av imon... Ska se om jag hittar nå fint till mig själv, sen ska ja köpa lite grejjer till kissemissen jag ska ha om några veckor, käka langos och köpa torkat renkött... Mummss!

Japp har inte så mkt mer att skriva...
Haha naglarna är så långa nu så att det börjar bli problem att skriva sms och skriva på datorn ;) haha...

Bye bye...

0 kommentarer: