BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, juli 30

Dessa tänker till igen :P

Ja nu sitter jag i sängen o skriver ett litet inlägg igen. WOW ett inlägg på bloggen två dagar i rad :O

Nyss kom det hit ett gäng från Venjan som e polare med päronen, så nu vart det livat i huset... :P
Ska väl va chafför lite senare...
Haha vilket jävla väder dom kommer få, regn o blåst. Äkta svensk sommar (fy faan). Skadeglädje ;) Hihi...!

Jobbar 24timmars pass imon 12-12 går av på lördag morgon ska jag köpa mig ett par mjukisbrallor på Intersport. Bästa affären på Mora tror jag xD

Efter det blir det kalas hemma hos Fiaa, Daniel o Casper för Daniel fyller år =) Grattis grattis :D
Får hoppas han blir nöjd över presenten sen dåe ;)

Vart till Borlänge idag med älskling vart på Biltema o Jula o handla lite grejjer som man behöver...

Köpte en väska på Åhléns som jag tyckte va jätte fin :D Dyr va den å, 400:-
Köpte också en tröja med dragkedja för jag hade ingen sån... Rea på Intersport så måste dit o handla på lördag igen :D
En till ljuslila topp från VeroModa/Only i Blg med :P


På väg hem åkte vi runt Rättvik för det va så mkt trafik, sen när vi kom i den stora rondellen i Mora var det ännu mera folk, stod i kö för att komma in i rondellen i nästan 10minuter.
Shit alltså.
Andreas skulle på MoraJärnoBygg o fråga vad en ny nyckel kostade så vi åkte andra vägen genom Orsa- Våmhus för att komma till min bil som stod på Hasses Papper...
Aldrig sett så mkt bilkö i lilla Mora nångång... :S

När vi va nästan va i Orsa stod det massa får i en hage så vart det en
konstig diskution xD *Haha*

Dessa säger: Andreas tror du fåren fryser när dom klipper av ullen för dom?
Andreas säger: Fryser du när du har klippt dej?
Dessa säger: Ööö neeej :P

(Ååå vad dum ja kände mig) Där tänkte jag till riktigt ordentligt DÅLIGT!
Haha. fan vad störd jag e ibland. Det lär väl jag veta som e uppväxt på landet med kossor, får, hästar, hundar, katter, ja... You name it!
"Vi är från Landet" haha...



Älskar dej så otroligt mkt älsklingen min!
Haft jätte kul idag :D
Mkt skratt o mkt pengar spenderade ;)
Hihi...!



Japp nu ska jag hitta på nå annat... vet ej vad ...

Bye bye... <3

0 kommentarer: