BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag, augusti 3

Måndag...



Ja nu e det måndag igen o slut på helgen...
Älskling åkte nyss och skulle hämta min mormor i sommarstugan o sen åka o jobba...

I lördags gick jag av kl 12 o handlade lite grejjer, sen åkte jag o Andreas hem till mej. Direkt vi kom hem så blev juh såklart Andreas kvar ute i garaget med pappa o pilla med 760:n hans...
Jag gick in o färgade håret till mörkare. Fint det blev. vart nöjd :D

Efter det så åkte vi hem till Fiaa o Daniel på kvällen och gjorde hemlagade langos. Guuud så gott det va :D Fiaa e riktigt duktig. Mäster Kocken :D <3

Mora Festivalen blev det sen, Fiaa försökte få upp mig en den stora karrusellen vid kanten. Sorry Fiaa. Är man höjdrädd så e man, usch vad läskigt. Fatta inte hur du våga...

Karuseller som är PÅ MARKEN klarar jag av.
Så lurade Fiaa att åka Virvelvinden med mej dåe ;) Faan vad kul det va, många många år sen man åkte nån karusell... Tänkte att det va väl rena barnleken. (lr inte)

Man inser att man e inte lika odödlig som man va för 10 år sen xD Skrattade o skrek i massor! Skit kul verkligen.
Undra hur det hade vart o åkt om man hade druckit. TUR att man va nykter vill jag säga.
För när vi gick av den kändes det som man va aspackad o vinglade o hade sej ;) Haha...!

Slösade massa pengar på lotter o försökte ta nallar i kranen, gick inge bra =(

Slusch åt vi en grön som smakade päron, så himla god den va, o en munk till mig, måste sluta med mitt sötsug :P

Kom hem innan 12 och la oss i den enormt sköna sängen o myste tills vi somnade.
Älskar att ligga o höra dina hjärtslag tills jag somnar Älskling <3
Ingen kan få mig att sluta älska dej!

Söndagen jobbade ja i4timmar, tog med mej IceAge1 som jag o brukaren tittade på för att ha nått att göra, tvätta,städa, diska, laga mat allt det där tråkiga,
Slutade vid 14 o skyndade mig hem för att hinna i tid till Fiaa o Daniel som hade kalas för Daniel. :D
Gott fika o trevliga människor!
Grilla lite mat o såg film...

Idag har man inte hunnit så mkt mer än att pappa väckte oss o bad mig komma o titta på några fälgar han hade sett...

Nu försvinner ännu mera pengar =(
Köpt 15tums vinterfälgar begagnade. Och beställt nya 17tums sommarfälgar...
Så måste jag köpa nya däck till 15tum´s fälgarna... Usch usch.
Men fint blir det.
Kan juh fan inte åka runt med 740 fälgar på som tar i skärmkanterna...

Älskling ville byta mina sidoblinkers till de vita jag hade som jag glömt bort att gjort... =)
Extremt trött idag, fattar inte varför...
Hade tydligen pratat i sömnen nu igen o bett Andreas ligga still och sagt "jag hittar inte hylsan", haha, har ingen aning... Drömde att jag o Fiaa, Daniel o Andreas va å åt på nån resturange iaf. Haha... Sjukt!

Det blir nog nice med nya fälgar sen :D

Nä nu ska jag lata mig ännu mera :P Thiihii....

2 kommentarer:

Sofiaa sa...

Höhö ah min karusell va fan bättre än virvelvinden, helt sjukt! Ja tackar, ja lyckades verkligen med langos degen den här gången, MUMS! Jaha så du drömmer att vi går på restaurang, då får vi väl göra det, love it!! Puss

Dessa sa...

Haha, det va väldigt gott var det :D
Haha ja nångång måste vi göra de å ;)
Puss...