BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, juli 15

Jobb + DBV!




Nu jobbar jag igen och det e lugnt på jobbet när man jobbar själv har man tid att skriva en rad eller två...
Jobbar natt 12-12 går av imon...

Igår så hade jag o älsk huset för oss själva :D Det va supermysigt...
Älskling gjorde Spagetti o Köttfärssås med champinjoner till lunch:P Så gott...

Sett på Indiana Jones 4 i tv.rummet med värsta ljudet :P

Middag vart det jag som stod för.
Då blev det kycklig, potatisgratäng och sallad med fetaost i och en kall stark sås made by me... :P Lite vin till maten också blev det. Aurora- synd nog var det inte så gott som jag mindes förut... Men akk Usch så vad mätta vi blev...
After egiht på det och National Treasure - The book of secrets. Älskar äventyrsfilmer...
Nån som vet en bra äventyrs film kan väl kommentera!

Supermysigt hela dagen lång!

Så när älskling va hos mig märkte vi att "Plutten" råttan inte riktigt va som den skulle...
Den hade huvudet snett som faan, ena ögat höll på ploppa ut såg det ut som.
CP:et kallade vi den för ett tag för vi tänkte det går över sen blev det värre o värre så tillslut kunde den juh inte se vart den gick o drog åt höger.
Sen fick den heta "kroken" som vi kallade den för, för den gick så jäkla krokigt... Stackarn...

Kunde juh inte ha henne kvar som ramlade när hon gick o ramlade av brädorna. Så mamma tittade o sa att min farbror måste ta bort henne.

Jag ringde till Djurmagazinet i Mora och Falun men inget svar. Ringde till Borlänge där dom trodde det kunde vara en tumör. Stackars "P" ynka ett år knappt blev hon.
Så nu finns hon ej mera...

Har inte smältit det än, har haft för mycket att göra.
Allt gick så fort också han hämtade henne o åkte iväg medans jag höll på med middagen...
Usch vad hemskt det är när ens djur dör...
Nu har jag Maja o Stina kvar...
Nog om det. Uuussch =(

Imon far jag o älskling till Malung iaf DBV :D Whohooo...!!!
Larz Kristerz på "P"Orrskogen ( Som mamma kallar det för)
[Jag har fått min snuskhumor av min mamma Jaa ;) hahah ]

Familjen o grannarna med respektive flickvänner o pojkvänner. Om jag räknat rätt blir vi nog typ 12 pers tror jag...

Alkohol i mängder. 70:is jordgubbsvodka, bacardibreezer, smirnoff ice, öl, vin, Slasch ( som jag ska pröva- fick tips av Carola som jag jobbar med xD ) Tack för tipset lät as gott måste pröva!

Så blir det väl China dagen efter får hoppas att man e kry då... Sen ska man åka hem o va husvakt o katt vakt igen....

Yesss!

Brossan ringde mig nyss och sa att jag ska ta hand om hans farville på facebook *Haha* ska väl göra det nu...


R.I.P
"Plutten"


Bye bye all folks <3

0 kommentarer: