BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag, juli 11

Städdag... Suck!




Usch ja, har lite tid över så då skriver jag en rad lr två lr massa xD

Idag gick man av på morgonen när man jobbat natt. drygt. men de gick bra!

Så har det åskat o pissregnat hela dagen idag, skiiittråkigt!

Man har städat rummet idag, storstädning! Hatar att städa usssch...
Strykt och hängt upp nya gardiner.

Ätit våfflor till lunch idag och blev gravid ( jag har mjölkmage ) så det ser ut att jag e gravid efter jag ätit något med mkt mjölk i... Ont ont ont sen, men de e juh så gott :S

Som middag blev de lite grillat å nu e man mätt... Ska väl hoppa in i duschen snart, ska jobba imon igen mellan 8-19.

När man städar hittar man både det ena och andra man letat efter :P Slängde bort mkt som bara står framme till ingen nytta så det blev lite tomt här o var...
Fan två tv-spel på golvet som man aldrig spelar grejjer i glasskåpet som fan som man blev av med...
Hittade en skiva som jag letat aslänge efter som jag trodde haft i nån annans bil, Så blev man glad sen :D


På måndag följer älskling mig hem till Bjärre för på tisdag e vi lediga o jag e ensam hemma för de andra åker till Malung... Vi kommer på torsdag och ska in på parken och kolla in Larz Kristerz för sjuttielfte gången :P Åker hem på fredag igen i någorlunda ickebakis tillstånd...
Katt o råttvakt o vakta huset jag o älskling får huset för oss själva några dagar :D
Kommer bli mysigt! <3

Får hoppas att vädret blir fint också annars känns det ganska meningslöst... =(

Japp så det blir inge mer blogg inlägg nästa vecka tror jag ej... Fullt upp!
Får väl nöja sig med detta xD


Intresserad av att köpa ett tvspel? Skriv en rad :P
Eller en flagga kanske? :P Thihii...

Det går frammåt med volvon :P Snart ute på vägen igen hoppas jag Wohooo...

0 kommentarer: