BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag, augusti 24

Förlåt...


Jag måste skriva en sak till nu kom jag på...

Jag ber om ursäkt alla mina vänner, jag har varit så dålig på höra av mig till er. Förlåt för det.
Jobbar så mkt just nu. Hoppas det blir ändringar.
Men jag hoppas att ni vet själv vilka som betyder !

Men också att ni vänner som hör av mig till mig, ni kommer självklart få respons...

De andra kan ja inte säga så mkt mer om. Man ser vilka som bryr sej mindre och andra inte alls.
Trist men sant! Jag träffar inte alla som jag skulle vilja fast man säger "vi borde ses snart" så håller på så.
Mkt snack och lite verkstad som vanligt...

Så finns det juh även vänner som finns kvar men som man inte hör från lika ofta. Men man vet att dom finns där!

Jag hoppas att inte ni tar detta inlägg negativt.


Nu är det höst igen också också, då blire massa grejjs på tv man måste/vill se...
Jag ska iaf se Robinsson och Idol. Vad kommer ni titta på tv i höst?



Saknar faktiskt såpan BigBrother, Är de fler som gör det!? :P


Nu ska jag duscha och bädda rent i sängen. Wonderful!


0 kommentarer: