BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag, augusti 24

Måndag!


Ja idag är det tydligen måndag, har inte haft en helg utan jobb på vet inte hur länge nu... Inte den här månaden iaf...

Har jobbat i lördags så då blev de inget inlägg, jobbat natt inatt, fick lov gå upp 05.00 imorsse. Uuuusch vad drygt! Då ville man ligga kvar i sängen när klockan ringde...

Gick av kl halv 9 för personalen va snälla å lät mej gå tidigare så jag skulle hinna till skolan på upprop som vi skulle haft idag
[Stod det i papprerna jag hade fått iaf] Men de va ingen alls på hela skolan förutom jag, satt o väntade med hopp av att de skulle komma fler.
Men neej, kom ingen alls så frågade jag i receptionen, då va uppropet imon ist, jag som inte hade fått något brev om det.
Men sen vi som ska gå Autismutb, ska tydligen inte vara på uppropet heller.
Så jag börjar nästa måndag. Sulligt men de bad om ursäkt och va jättte trevliga o sa att det blivit någon miss...

Ligger här i sängen faktiskt och inte vid skrivbordet med myskläder. Så sköönt!

E så trött, somnade med handen på datorn ett litet tag här nyss i sängen...

Varit med älskling idag, myste en massa och gjorde lite ärenden och åt thaimat :D Mumms!


Imon e jag ledig, då tänkte jag att jag skulle vålgästat Fiaa en sväng och kika på deras kattungar de har fått =)

Sen frågade mamma mej om jag ville följa på LarzKristerz Utställningen också, så klart man följer med mamma o kikar lite när man inte sett den förut.
Mamma e ett riktigt fan nu av dom. Vart de sen dom vann Dansbandskampen.

Så kommer Stefan Nykvist leta Älvdals kören i vinter på Körslaget, men de visste vi juh alla redan men nu är det iaf bekräftat!
Kommer bli kul o se =)

Och onsdag e jag också ledig fast då blire Mora ändå för att kika in mitt nya jobb som jag kommer vikariera på, kommer också bli jätte roligt.
Så ringer dom och frågar om jag kan jobba hela tiden.
Det är verkligen jätte roligt. Men synd att de krockar med alla andra jobb man dragit på dej :D

Mkt planer på G nu här framöver... =)

- Fixa naglarna med Kajsa o Fiaa :D
- Börja använda hjärnan igen som haft semester ett år [Skolan]
- Nytt jobb
- Fiska med älsk
- Åka till Sthlm och hälsa på Malin nångång...
- Cleo kommer komma hem till mig =)
Ja osv, kommer inte på allting så...


Sen blire jobb tors-sönda.

Så sköönt att skriva av sej här, ingen behöver inte läsa om dom inte vill och höra mitt ältande att få ner alla tankarna på tangentbordet...
De e bra terapi för sej själv tycker jag... Säkert fler som håller med.
Fast jag skriver inte det allra privastaste här heller så...

Ni som läser min blogg får ta mig som jag är,
Jag är bara mig själv och gör inte till mig som de "storbloggarna" gör bara för att få fler besökare som stör sej på dom... Ni vet säkert vilka jag menar om ni hänger med i bloggvärlden...

Jag längtar efter pappa <3 Mer än så säger jag inte.


Säkert nå mer jag glömt att skriva men orkar inte skriva nå mer...


I miss this


~Fishing~

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Manikyr snarast!! :) Puss :*