BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, augusti 25

Mysdag idag...


Idag e det "helg" för mig.

Har inte varit ledig på mkt LÄNGE nu, så idag har jag sovit länge. Sköönt!

Följde med mamma på LK- utställningen hon ville gå på så då följde jag med. =)
Vad nostalgisk man blev, tänkte tillbaka då man satt i soffan och reste sej upp och skrek JAAAA!!

Vilka minnen...

Älskar min familj! <3

Sen va jag o mamma en sväng hem till Fiaa och tittade på dom ursöta jätte små kattungarna... Såå fiina!
Måste se dom när de har blivit lite mer spring som förra kullen dom hade. :D

Nu längtar jag ännu mera tills min lilla misse ska komma hem till mig...!

Imon åker jag till Mora för att gå på Mora lite, sen träffa älsklingen min<3

Nu ska jag gå o se vad resten av familjen gör xD

0 kommentarer: