BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, augusti 4

Funderingar...





Ja, som jag sagt förut, ska jag inte vara ledig och inte ha något för mig för då kommer alla de här tankarna fram som vanligt...
Visst e det skönt o vara ledig nu innan jag kommer jobba HELA augusti och e ledig typ 5-6 dagar på hela månaden, så får väl passa på att lata sej...

Har man inget för sej, vaknade cpsent. 14.00 vaknade jag, hela dagen har gått typ...

Vart ner på bynn o skulle kolla ifall mina fälgar hade kommit för bussgods skulle ringa men det hade dom inte gjort. Så kom vi ner så hade dom precis stängt, jävla skit.

Och vädret e juh inte heller direkt det roligaste heller, så blir man sittande inne :S

Vad ska man hitta på imon då? Förslag?

Funderar även på att jag vill göra något nytt, funderingar på pierca tungan och tatuera mig igen men jag vet inte... Såna där tankar som kommer o går...

Vill ha hund igen, saknar det så mkt. Dom där ögonen som tittar så sött mot en och svansen som viftar o alltid lika glad o se en :D

Så börjar man skolan igen snart, har inte förberett mig ett skit, vet inte ens vart jag har brevet som det står vart jag ska vara vilken tid osv... Suck! Måste leta fram det nån dag... Sull...!

Jag vill skriva här i bloggen men vet inte riktigt vad heller... :S

Och så undrar jag varför kan man inte vara nöjd med sej själv som man är, liksom unga tjejer som får ätstörningar och glor på idealet på media världen. Skaffar silkionbröst och sprutar in botox i läpparna. Vad e det som e snyggt med det egentligen? Usch nej, jag tycker verkligen inte om det. Men klart finns det delade meningar om det också... Jag blev så fruktansvärt irriterad över en bild Fiaa hade lagt upp på bdb om en rasist så jävla förnedrande. Herregud säger jag bara. Och Kissie som bloggar att hon nu har sprutat in ännu mera äckel smörja i sina läppar och hon tycker det e snyggt att se ut som en jävla anka i truten, vad faaaan!??!?
Desirée Nilssons blogg brukar jag läsa ibland men vet inte vad jag riktigt ska tycka... OMG!

Ja usch JA jag klagar hur andra béter sej men jag e inte heller perfekt det har jag inte sagt. Det e jag verkligen inte. Jag tycker om mitt liv och älskar min underbara fästman som jag vill dela resten av livet med. Och underbara fina vänner...
Men ibland kan det kännas att man vill göra/ ha något mer...

Så blev jag lite grinig igår för jag tittade på vikingline´s hemsida. För att få åka måste man vara 21 år och jag e 20, ett jävla år under och på barerna o taxfree´n måste man va 20. Hur jävla konstigt är inte det? Enligt mig iaf....

Vill verkligen åka kryssning med dej Fiaa <3 Blev så jävla glad när du sa att du inte ville åka med någon annan. Du fick mig att känna mig så betydelsefull då :D
Tack för du e så snäll mot mig, och att jag fått lära känna dej, Du är en av mina bästa vänner!

Haha, det du trodde igår hade varit något som verkligen är NYTT och spännande i livet. Tror du vet vad jag menar ;)

Nu klagar jag lite till på kommunen i Mora med deras alla nedskärningar inom vården som det behövs mest folk, kan de inte skära ner på något annat.
Och BB har sommarstängt, kunde de inte stänga ner något annat då? Neeej, de ska stänga ner det som e viktigast av allt så folk måste åka över 20 mil för att komma till FaluBB om man bor i Idre, Särna. Shiit...
Så ska det ta 3-4-5 år innan man får något fast jobb inom kommunen.
Funderar på om man ska söka heltidstjänst på något helt annat bara man får jobb som man har sen.
Vill ha lägenhet NU!!
Så man kan börja ett liv utan föräldrarna. Bott hemma ett år nu sen jag tog studenten. Bodde juh i Mora i 3 år sen får man lov flytta hem igen har väl både för o nackdelar...

Så saaknar jag min älskling så himla mycket. Borde vara förbjudet att inte vara med den man älskar hela tiden, hehe. Alla vet juh att det inte går men men :P hihii...
Kanske åker ner till Mora o ska va med honom imon!?

På torsdag ska ja kika nere på bynn o se om det är något att se för M&M börjar.
Så jobbar man i helgen då man hade velat vart där nere... På fredag e ja chafför igen...

Ja nu ska jag försöka hitta på nått att göra... Gå ut med hunden om man hade haft någon!

Miss u Easy! <3

Ja nu har jag klagat klar och fått ut mig allt skit xD
Lägger upp några bilder på min förra ögonsten =)















Visst va han fin då? :D Love him!

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Haha ja gissa hur jävla förbannad jag blev på den där kärringen i affären.. det stod seriöst så på hennes jävla jacka.. Pappa sa idag att jag skulle gått fram och sag "Hej, jag är rasist, precis dom dig! Jag HATAR sånna som dig!!" hahaha de ska jag göra nästa gång.. JA, vi får glida iväg på en kryssning snart! Vpre najs, ska höra med Anna också, hon hade nåt på G, många kryssningar i höst, NAJS! Du är en av de bästa! Puss :*