BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, augusti 5

Hjärnskaking...


Ja gud vilken härlig mysig dag det har varit idag :D

Men först ska jag berätta världens klantigaste grejj jag gjorde igår natt...



Jag satt som vanligt vid datorn på kvällen o kika runt som jag brukar, och så kom jag på att jag skulle hämta byxor i pannrummet, jag gick ganska fort och det va bäckmörkt och så har vi två dörrar mellan tvättrummet och pannrummet, och jag gick rätt in i dörren som va stängd, den brukar alltid vara öppen om vi inte håller på tvättar för det låter som en jumojet då... Så vi letar en ny...
Foten tog i dörren och huvudet small rätt in i dörren och jag ramlade rätt på dörrhandtaget med huvudet en gång till, vet inte riktigt hur allt gick till men där låg jag iaf, ont som fan gjorde det och världens smäll i huvudet.
Gjorde seriöst så jävla ont så en tår kom :(
Hur jävla klantigt är inte det?
Pappa vaknade och sprang och frågade vad jag höll på med. För det blev inte en liten smäll heller direkt... Så tyckte han synd om mig o sa att jag skulle tända lampan och skrattade, brossan satt i sitt rum o hade hört mig och asflabbade...
Fick ett litet märke i pannan efter det. Sen blev jag alldels yr o helkonstig. Mådde skit illa och la mig i sängen och kände mig spy färdig. Synen försvann då och då...
Måste ha fått en hjärnskakning, har haft det en gång förut men inte lika kraftig...

Tänkte att det går väl över som de brukar...

Skulle åkt till älskling på morgonen men han ringde mej kl 7 på morgonen o sa att han fick lov att jobba, så jag åkte ner efter han slutat ist. I väntan på att han skulle sluta gick jag in på Cubus och köpte lite underkläder. Va skönt att ha lite ombyte.. Har så dåligt med bh:ar...

Vart snurrig halva dagen ida, kunde knappt sminka mig riktigt för ögonen vek sej, så då sket jag i det och de fick bli som de blev... Köra bil va ja osäker på om det va riktigt bra. Men det gick som tur va bra!

Sen slutade älskling jobbet så då va vi hungriga då blev det kebab på Merals :D
Sen åkte vi till Orsa för att spela minigolf som vi aldrig hade gjort tidigare tillsammans.
Va jätte kul, men jag förlorade som vanligt som jag gör i alla spel... Det e juh så svårt :S

Vi hyrde en trampbåt vi tänkte trampa iväg med, men de va såna vågor så vi kom ingenstans typ, vi vågade inte åka utåt heller, så vi trampade på lite nära viken :P haahaa...
Och Andreas blev blöt i rumpan o hela benen. Gud vad jag skrattade åt det. Haha va jätte kul!
Stackarn... Hihiii... Så han fick va blöt när vi spelade minigolf. Han satte t.o.m en hole in one. Fan vad sur jag blev... ;)


Skit rolig dag var det iaf :D
Fast man hann inte så mkt efter som pappa väckte mig vid halv2... Sov som faan efter smällen i huvudet...

Man e fortfarande inte lika klar i huvudet men de går över efter några dagar...

Och mitt inlägg på bdb igår att jag va stressad över utvecklingen av vuxenlivet har jag nu ändrat mig efter alla vänners kloka råd. Jag tror att jag ger upp hoppet om Morastrand och är inskriven där ändå så får väl se hur det visar sej framöver... Kan alltid söka lägenhet i Älvdalen-Orsa ist som är pendlings avstånd, har klarat det så länge jag lever så varför skulle jag inte klara det nu?
Hade försej varit bekvämt bo nära där man jobbar men de får gå ändå... Då är det bara det andra steget kvar: Ekonomin, man kan juh inte ha en lägenhet man inte kan betala för. Så får se hur det blir med jobb efter hösten så kanske man kan ta en lägenhet då iaf...

Ja, nu vet jag inte vad ja ska skriva mera...
Skönt det är att ha en blogg ibland. Då kan man skriva av sej om allt o ingenting...

Ha de fint alla ni som läser <3

2 kommentarer:

Sofiaa sa...

borde du inte kolla upp ditt huvud? Älvdalen röstar jag på, SÅKLART :D puss

Nina sa...

Aj då, hemskt att ramla :S
Men det finns ju såna som hyr ut privat också, typ hyra hus?
Angående ekonomi, får du inget jobb, börja plugga nåt då :) Så får du nåt iaf :) kram