BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, augusti 27

Gunvald Larsson <3


Vem älskar inte Gunvald Larsson!?
Det gör iaf jag. Älskar alla hans sjuka citat och hans språk i filmerna + allt de andra han gör!
Han är bara bäst!


Här är några citat han har använt sig av :

Gunvald: Vet du hur man använder en mobiltelefon?
Den anhållne: Tror du jag är dum?
Gunvald: Du är både dum och jävligt ful, jag förstår att du måste våldta för att få knulla!
Den anhållne: Sluta trakassera mej! Är det du som är den där Gunvald Larsson?
Gunvald: Det sa jag när jag satte på bandspelaren men ditt närminne sitter väl i förhuden?!


-

Klingström: "Varför blev du mobbad då"
Gunvald: "För jag hade så stor kuk."


-

"Åh den här jävla mobilen den ska jag börja mörda med!"

-

"Nu börjar jag bli förbannat trött på dig din jävla likpallare, antingen snackar du nu eller så kör jag upp ett altarljus i arslet på dig!
"



Ja de e några av måånga! Såå jävla braa! Hahaha...!
Beckfantast Jaa, jag älskar BECK filmerna!

Nu en video på hans bästa förhör någonsin!

http://www.youtube.com/watch?v=AaOxgrqBNOc

0 kommentarer: