BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, augusti 27

Tisdag idag...



Tisdag idag, Så har man vart ledig idag! Sköönt...
Sovit länge idag igen, underbart...!

Vid halv tre drog jag till Mora och skulle kika runt lite i Mora innan älsk slutade jobbet...
Hittade en ny fin sjal, älskar sjalar. Så fina o bekväma. Passar till allt!
Sen blev det ett impuls köp på en polotröja på Kompis. Första gången jag köpt något där tror jag. Jätte skön stickad, inte en som kliar, som dom hade på Cubus som ja va o tittade på...
Köpte även dvd:n "Män som hatar kvinnor" finner inte ord vad bra den filmen va. Måste se den igen SNART!

Åt lite pizza med älsklingen, så gott! Måste sluta med att äta ute, men nångång måste man unna sej de också med tanke på att jag äter typ aldrig ute och äter hemlagat varje dag...

Imon är det jobb igen som gäller... tors-sön. Men imon efter jobbet blir det Bio :D
Har inte gått på bio på aslänge så de kommer bli kul. Beck - i stormens öga. Så får man kolla in Gunvald Larsson igen *haha*

Nu är det mkt i huvudet: Jobb och lägenhet...
Jobbet går frammåt, både för o nackdelar som händer nu... Får se hur det blir framöver... E så förundrasam just nu eftersom man inte vet hur det blir... :S
Sen skola på det, hur ska jag hinna?

Ska försöka släppa att tänka hur det ska bli framöver o ta dagen som kommer ist. Men det är inte det lättaste för mig, för jag vill gärna ha allting klart för mig så man vet vad man sak göra!

Nästa vecka blir det skojj iaf.
Måndag: Skolan första dagen =)
Tisdag: Åker jag, älsk, Daniel, Fiaa och Kajsa till Blg :D
Ska fixa naglarna för första gången i mitt liv, så det kommer bli xtra kul för mig... :D
Hitta nå fint att ha på sej förhoppningsvist nu när det börjar bli kallt ute...
Måste även köpa en dvd med usb port på så slipper man bränna ut varje film.
Onsdag: Ska jag besöka mitt nya jobb.

Sen vet jag inte vad som händer, inget jobb bokat ÄN SÅ LÄNGE...
Så får se det med...
Helgen blir iaf att älskling kommer upp till mig ( va aslänge sen ) Så ska vi ev Fiska om vädret e fint, och åka på Kalas för Andreas pappa som fyller år :D

Och jag har fan inte käkat kräftor än :( Har inte haft tid, men vill jätte gärna!
E lite sugen på dricka nån grogg med kära vänner igen, va länge sen nu. Skönt det hade varit med lite avkoppling och dämpa hjärnan lite från alla tankar man har i huvudet :P

Så blev man bjuden på fest i helgen då man jobbar :( Faan också, hade så gärna velat! Får hoppas att det blir fler ggr. Om du nu läser min blogg så hoppas jag att du tar åt dej! =)

Hade velat snabspola lite frammåt just nu i livet får man se hur det blir med allt!

Så saknar jag att kunna umgås med mina vänner som man inte har kunnat gjort :(
Vill umgås med Fiaa, Sandra, o Jessica som va också aslänge sen.

Tänker just nu på vad Fiaa sa till mig häromdagen. "Ni missar juh livet". Det är precis det jag gör just nu känns det som...
Men jag älskar att jobba för jag trivs så bra med mitt jobb. Så går det så bra också just nu. Allting på samma gång och ibland är det ingenting.
Måste juh fixa så man har en fast ekonomi som man kan fixa en lägenhet nångång så man inte drar på sej en som man inte kan betala sen...

Så gjorde jag ett test på bdb idag, kommer fan inte ihåg nått vad ja har gjort i sommar, och inte har jag supit så mkt heller xD Lr ja, jag vet inte :P haha! PINSAMT!

Ja det blev ett ganska långt inlägg, kände att jag behövde skriva av mig lite.

Längtar tills bion imon iaf :D Wohoo!!

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Ah gissa om jag längtar!! SHOPPPPPPAAAAA!!!!! (och naglar, yeeeey) HAHA okej, JAG tog åt mig, fniss, självklart tar vi festen en annan gång. Vi blev bjudna på en annan fest i Mora med min bror, så vi skjuter fram vår kräftskiva :D (till en helg du kan:) Ja, jag förstår att du älskar ditt jobb, men kanske skulle kombinera det med din fritid? :/ puss och snusk