BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, augusti 6

M&M


Torsdag idag, och nu börjar Musik & Motorfestivalen...

Började dagen med att åka ner på bynn och kika runt lite, pappa skulle på Bolaget...
Sen har man plockat resten av jordgubbarna som va kvar...
Och nu ligger jag här o latar mig lite, ätit frukost än så länge så nu börjar man bli hungrig. Ska spara mig och inte äta nått för snart så ska vi grilla :D

Ikväll blev jag o älskling bortbjudna hem till Fiaa o Daniel och ska grilla och snacka lite skit xD
Så grymt kul ! :D

Pappa väckte mig och smällde upp dörren och sa: Kum so foru se in olloella... (kan inte stava men prata älvdalska om någon stör sej på min stavning) Det betyder iaf- Kom får du se en ödla...
Pappa petade på den och svansen flög av, usch vad äckligt...
Pappa hämtade katten så den fick se den, så dröjde det inte länge innan ödlan va uppäten... Eeeeewww... Jävla snuskkatt :S

Knäppte lite kort på katten Skorpan som e 10 år nu, men hon ser inte ut att va så gammal... Fick henne när ja va 10år så de e lätt att komma ihåg...

Knäppa söta katt <3

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Ja kan inte heller fatta att hon är så gammal! Så lite och söt :D Ses ikväll, puuuuss